کد خبر: 292318
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
دیدارصمیمی فرماندار قاینات با مربیان و اعضای کانون

همزمان با هفته ملی کودک فرماندار شهرستان قاین به همراه جمعی از مسئولان با کودکان ونوجوانان عضو این مرکز ومربیان مرکز ثابت و سیار کانون دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی در این دیدار که همزمان  با 16 مهر ماه روز جهانی کودک صورت گرفت، محمد کریمی فرماندار قائنات به اتفاق مجتبی براتی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دیگر مسئولان فرهنگی شهرستان با مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین و کتاب‌خانه سیار روستایی دیدار و در جریان روند فعالیت‌های این مراکز قرار گرفتند.

فرماندار قائنات در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر از زحمات مربیان کانون و نقش موثر آنان درآینده  کودکان و جامعه  گفت: خروجی کارکرد پیش دبستانی ها، مهد ها و کانون ها بایستی طوری باشد که کودکان پرسش‌گر، خلاق، مهربان، صبور، نظم پذیر، خطرپذیر، اهل تعامل و گفت‌وگو و برخورداری از روحیه مشارکت جمعی و همکاری های گروهی باشند.       

کریمی اضافه کرد: برای داشتن ایرانی آباد و جامعه توسعه یافته، بایستی تمرین زندگی و مهربانی را از دوران کودکی شروع کنیم. لذا در این صورت  کشور در مسیر توسعه پایدار و گسترش قرار خواهد گرفت.

در این دیدار زهرا صیفی مسئول مرکز فرهنگی هنری قاین به تشریح فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری ادبی کانون در حوزه کودکان ونوجوانان و موفقیت های آنان در سطوح مختلف کشوری و بین المللی و همچنین برنامه های پیش بینی شده در هفته ملی کودک پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =