کد خبر: 292368
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
بازدید 235
کاروان پیک امید مهمان ایلامی ها شد

کاروان پیک امید کانون با بیش از ۷۰ مربی داوطلب تا پایان اربعین در مهران برنامه اجرا می کند.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، تماشاخا  و تریلی تئاتر سیار در قالب کاروان پیک امید، «موکب بچه‌های اربعین» در نقطه صفر مرزی مهران با برنامه های متنوع فرهنگی،ادبی ،هنری و بخش های فیلم،کلیپ،نمایش،گفتگو با کودکان،مداحی،غرفه های مختلف نقاشی،سفال،کاردستی  برای کودکان زائرین در حال خدمت رسانی است و تا پایان مراسم اربعین در مهران فعالیت دارد.
در این کاروان بیش از ۷۰ مربی از استان های مختلف  کشور به صورت داوطلبانه حضور دارند.
 دومین تماشاخانه سیار کانون با امکانات صوتی و تصویری و دارابودن سینمای سیار و یک صحنه‌ی اجرای نمایش به‌واقع یک مرکز فرهنگی هنری کانون است که به‌صورت سیار فعالیت می‌کند. 
 در کاروان‌های پیک امید کارها کاملا داوطلبانه و جهادی است گفت: این کار با همکاری بسیج کانون صورت می‌گیرد و طی آن مربیان کانون از سراسر کشور به صورت داوطلبانه در مناطق مختلف کشور به ارایه خدمات فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان می پردازند.
 هدف از راه‌اندازی کاروان‌های پیک امید خدمت‌رسانی به مراکز کم‌برخوردار است و این حرکت دارای دو بخش ملی و استانی است که بخش استانی آن، شامل مناطقی می‌شود که امکان حضور مراکز سیار کانون در آن‌ها وجود ندارد بدین ترتیب استان‌ها شناسایی می‌شوند و به صورت ماهیانه واحدهای خودشان را اعزام می‌کنند.
 کاروان پیک امید در مرز مهران خدمات فرهنگی هنری خود را به راه‌پیمایان اربعین حسینی - به‌ویژه کودکان و نوجوانان - با قومیت‌ها، زبان‌ها و گویش‌های مختلف ارایه خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =