دو نمایش کانون به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافت

نمایش‌های «دامن خیال‌انگیز من» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه و «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی از تولیدات مرکز تئاتر کانون به بخش تئاتر خردسال بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خردسال جشنواره تئاتر همدان متشکل از مجتبی کاظمی، فرهاد لباسی و نگار نادری از کارگردانان، بازیگران و پژوهشگران تئاتر کشور با بررسی آثار علاوه بر این دو نمایش، شش اثر دیگر را نیز برای حضور در این رویداد معرفی کردند.

نمایش «دامن خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه تولید شده و طراحی، ساخت عروسک‌ها و بازی‌گردانی را نیز خودش برعهده دارد.

هم‌چنین مبینا افراسیابی منشی صحنه نمایش است و در طراحی صحنه، دوخت لباس، ساخت سازه و دکور مریم غلامی و رضا ارجمندخواه کارگردان را همراهی کرده‌اند.

تنظیم موسیقی نمایش «دامن خیال انگیز من» را آرش سلگی برعهده داشته است.

بر همین اساس نمایش «حیاط خانه ما»  نیز به تازگی در مرکز تئاتر کانون تولید شده و وحید خسروی کارشناس هنری کانون آن را کارگردانی است.

در همین حال طراحی و ساخت دکور این نمایش را مژده زکریاپور برعهده داشته است و با بازیگری و آهنگ‌سازی و شعر امیرحسین انصافی جرا می‌شود.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری مجید قناد، آبان ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =