کانون، درست زندگی کردن را به بچه‌ها بیاموزد

استاندار قزوین در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به آموزش درست زندگی کردن به بچه‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 30 مهر 1398، «مژده اروجی» مدیرکل و شماری از کارکنان کانون با «هدایت الله جمالی‌پور» استاندار قزوین دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت تبریک آغاز به کار استاندار قزوین و معرفی بیشتر کانون و مراکز فرهنگی و هنری آن در سطح استان انجام شد، مدیرکل کانون به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کلان و خرد کانون در سطح استان پرداخت.

در ادامه وی با اشاره به اهمیت و جایگاه اثرگذار کانون، خواستار توجه ویژه و تامین اعتبار و نیازمندی‌های مراکز فرهنگی و هنری برای بهسازی عمرانی و ارتقا فعالیت‌ها در سطح استان شد، تا شمار بیشتری از مخاطبان از خدمات و برنامه‌های کانون بهره ‌مند شوند.

استاندار نیز «مهارت آموزی» را از نکات برجسته و شاخص عملکرد کانون دانست و تاکید کرد که کانون با آموزش درست زندگی کردن و درست انتخاب کردن، نقش مهمی را در آینده سازی خواهد داشت.

وی با اشاره به این که آموزش مهارتی و اجتماعی، بر آموزش‌های علمی مقدم است، عملکرد کانون را به سبب نقش‌‍‌آفرینی در آموزش‌های مفید و موثر، بسیار تعیین کننده و ارزشمند دانست.

در ادامه «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی استان، همراه با عرضه شماری از آثار خود و اعضای کانون به استاندار، درباره روند انجام فعالیت‌های کانون توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان این دیدار، شماری از آثار و یادبودهای اعضا و برنامه‌های کانون به استاندار قزوین تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =