امداد فرهنگی کتابخانه سیار کانون خوزستان در روستای کلدوزخ ایذه

کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در قالب طرح امداد فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ایذه، به روستای کلدوزخ سفر کرد.

کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار، روز چهارشنبه یکم آبان ماه 1398 با سفر به روستای کلدوزخ از توابع شهرستان ایذه، در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای دانش آموزان دبستان شش کلاسه شهید علیپور برگزار کرد.

در این مراسم مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری مدیر و معلمان دبستان شهید علیپور، با برگزاری ایستگاه‌های بازی و سرگرمی، کاغذ و تا،  قصه‌گویی، نمایش فیلم و توزیع کتاب  میزبان دانش آموزان روستای کلدوزخ بود.

بر اساس این گزارش از آبان ماه سال 1397 تاکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های هم‌سو، اقدام به اعزام کتابخانه‌های سیار خود به روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار کرده است و تاکنون در قالب این طرح به مناطق روستایی شهرستان اندیکا، لالی، نفت سفید، آبادان، دشت آزادگان، باوی، کارون، حمیدیه و ...  سفر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =