کد خبر: 292510
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
بازدید 1070
جشن هزاره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم

تقدیر از عضو شماره یک وعضو شماره۱۰۰۰ در مرکز فرهنگی هنری قشم با حضور والدین و اعضای کانون پرورش فکری قشم برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، فرحناز شهنوازی مربی مسوول کانون قشم از برگزاری اولین جشن هزاره کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قشم خبر داد.

وی افزود: این برنامه با هدف جذب عضو و معرفی فعالیت‌های کانون به دانش‌آموزان و والدینی که به تازگی مهمان کانون قشم شده بودند برگزارشد، و اولین عضو و هزارمین عضو کانون قشم مورد تقدیر قرار گرفتند.

شهنوازی گفت: به بهانه این  جشن و جهت یاد آوری لحظه شاد کودکی کانون  فعالیت‌های  شاد و متنوعی را برای کودکان برگزار کردیم و فرصتی برای بروز هنرمندی و توانایی کودکان کانون در حضور والدین و سایر اعضا نیز فراهم شد.  

عضو شماره ( ۱ )  کانون فروه ملایی از ۱۴ سالگی عضو کانون است و اکنون ۲۲ سال سن دارد و از عضویت کانون خارج شده است او می گوید اگرچه از سن کانون خارج شده‌ام اما همچنان کانون را دوست دارم.

مریم بلالی قشمی عضو شماره ۱۰۰۰ کانون ۸ ساله است و از سن ۵ سالگی در فعالیت‌ها و کتابخوانی کانون حضور فعال داشت و عاشق کانون وکتاب‌های کانون است و کتاب‌های زیادی از کانون را با همراهی مادرش مطالعه کرده است.

تلاوت قرآن توسط عضو پسر امیر حسین عاشوری، قرائت دکلمه  توسط زینب تقی زاده، اجرای قصه گویی توسط محمد جواد کارگر، سنتور نوازی آتنا کهندل پور، شعر سرایی محمد امین رئوفی، گیتار نوازی ساغر رقیبی، شعر خوانی اعضای خردسال درجشن، مسابقه بادکنکها، اجرای فعالیت‌بازی و مسابقه از جمله برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =