انجمن سرود کانون استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد

نخستین جلسه انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز دوشنبه ۲۹ مهرماه با حضور اعضا و رابطان انجمن، در دفتر مدیرکل تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه زعفر احدزاده ضمن تأکید در خصوص راه‌اندازی گروه‌های سرود در مراکز فرهنگی هنری اردبیل و شهرستان‌ها، به جدی گرفتن این فعالیت از سوی مربیان علاقه‌مند اشاره و اظهار داشت: شایسته است جذب اعضای کودک و نوجوان به رشته سرود از بین علاقه‌مندان کارگاه‌های سرود مراکز انجام پذیرد.

مدیرکل کانون استان دعوت از متخصصان این رشته در سطح استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اعضا و مربیان را در جلسه‌های آتی انجمن ضروری دانست.

داریوش علومی معاون فرهنگی، به تشریح  آیین‌نامه انجمن، اهداف و شرایط عضویت در انجمن پرداخته و در ادامه به وظایف نماینده انجمن در استان اشاره کرد. همچنین درباره نخستین مهرواره سرود بحث و تبادل‌نظر شد.

در این جلسه اعضای انجمن پیشنهادها و نیازهای مراکز را در زمینه سرود با موضوعات مختلف انتخاب محتوای مناسب، تولید محتوا،آهنگسازی و خریداری کتاب «پیوند شعر و موسیقی» استاد دهلوی مطرح و در ادامه در خصوص نخستین مهرواره سرود بحث و تبادل کردند.

گفتنی است مقرر شد برگزاری جلسه بعدی انجمن به‌صورت کارگاه آموزشی با حضور اعضا و مربیان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =