راه‌اندازی سومین انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون خوزستان در اهواز

سومین انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون پرورش فکری خوزستان با حضور نائب رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان کشور در اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه 2 آبان 1398 با حضور علی‌اشرف صندوق آبادی نائب رئیس انجمن خوشنویسان کشور، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان و جمعی از مسئولین، اساتید و هنرمندان خوشنویس کشوری و استانی سومین انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون خوزستان در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این مراسم، کارگاه آموزشی درشت‌نویسی با حضور اساتید خوشنویسی، کارشناسان و مربیان هنری کانون پرورش فکری ویژه‌ی اعضا انجمن خوشنویسی برگزار شد.

بخش دیگری از این برنامه به نمایشگاه آثار اساتید خوشنویس استان خوزستان اختصاص داشت که به همت انجمن خوشنویسان برپا شد.

انجمن خوشنویسان هم‌زمان با افتتاح انجمن خوشنویسی کانون خوزستان در اهواز، نشست تخصصی با عنوان «ترکیب در سیاه‌مشق» با حضور اساتید خوشنویس ایران را در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز اجرا کرد.

انجمن‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف کشف، پرورش، معرفی خلاقیت و استعداد نوجوانان فعال، ایجاد روحیه کار گروهی و روحیه نقدپذیری و معرفی چهره‌های کانونی به جامعه راه‌اندازی می‌شوند.

این انجمن‌ها با ایجاد فضای امن و سالم بستر لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات و دیدگاه‌های نوجوانان با یکدیگر را فراهم می‌کنند.

در این انجمن‌ها مربیان متخصص کانون در کنار اساتید هنرمند برجسته استان و کشور در گرایش‌های هنری مختلف با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، اردوهای عملی و نمایشگاه‌های آثار تولید شده در راستای پرورش خلاقیت و استعداد نوجوانان قدم برمی‌دارند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرهای اندیمشک و بهبهان دو انجمن خوشنویسی داشت که با راه‌اندازی این انجمن در اهواز تعداد انجمن‌های خوشنویسی خود را به عدد سه رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =