برگزاری دومین جلسه کار گروه توسعه مدیریت کانون خراسان جنوبی

دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان  ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، هدف از تشکیل این کارگروه را تبیین و تحلیل مصوبات کمیته ساختار و فن‌آوری های مدیریت و همچنین طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری و نقشه‌ی راه اصلاح نظام اداری عنوان کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در ادامه گفت این کارگروه می‌تواند متناسب با مباحث تخصصی مدیریتی، برای بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص موضوعات و نقشه راه برنامه، در راه رسیدن به اهداف به مجموعه کمک کند .

حمیدی اضافه کرد در این راستا با بهره‌گیری از خرد جمعی همکاران و سامان‌دهی ستاد توسعه‌ی مدیریت استانی در شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی، با تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌ها، فعالیت‌ها پیگیری و مستند سازی خواهد شد.

در این جلسه که در آخرین روز مهر ماه 1398 برگزار گردید موارد مربوط به ارزیابی سال 1397 دستگاه‌های اجرایی  توسط کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطرح و تحلیل و بررسی شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =