کارگاه تولید انیمیشن در کانون ایلام راه اندازی شد

کارگاه تخصصی تولید انیمیشن در کانون ایلام راه اندازی شد و با آغاز فعالیت این کارگاه، مربیان و اعضای کانون ایلام می توانند انیمیشن های قابل توجه بسازند.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،پس از راه اندازی کارگاههای آموزشی انیمیشن در کانون ایلام کارگاه تخصصی تولید انیمیشن برای مراکز راه اندازی شد.در این کارگاه که با نظارت و تدریس اساتید توانای ایلامی در عرصه انیمیشن و مربیان هنری فعال در این حوزه راه اندازی شده است ،کانون ایلام می تواند به صورت تخصصی انیمیشن تولید کند.

پیش از این نیز کارگاههای آموزش انیمیشن به کودکان ایلامی در مراکز شماره یک،مجتمع و مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری شهرستان ایلام برگزار شده است و همچنان بچه ها می توانند ازاین کلاس ها استفاده کنند.

انیمیشن  سازی در کانون ایلام قدمت زیادی ندارد اما مدتی است که به همت آفرینش های هنری با تجهیز کارگاه و تهیه امکانات آموزش انیمیشن راه اندازی شده و  مربیان باسابقه ی هنری نیز برای این کار به صورت تخصصی آموزش دیده اند و در کارگاههای آموزش انیمیشن نیز از مربیان و اساتید توانای این رشته هنری استفاده می شود.

بیست و دو مرکز ثابت،سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان در صورت تجهیز این ظرفیت را دارند که به فعالیت پخش و آموزش انیمیشن بپردازند اگرچه درمراکز ثابت و سیار تاکنون بارها به مناسبت های مختلف انیمیشن های بسیاری را برای بچه ها به نمایش گذاشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =