همپا با زائرین پیاده امام‌رضا(ع)

در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۸، واحد سیار کانون مشهد در مسیر پیاده‌روی زائران امام رضا(ع) به فعالیت‌های فرهنگی هنری برای کودکان پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، هر ساله با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر، زائران برای شرکت در مراسم شهادت امام رضا(ع) از شهرهای مختلف با پای پیاده خود را به آستان قدس رضوی می‌رسانند. این آئین از سمت جاده‌های منتهی به شهر مشهد انجام می‌شود. به همین مناسبت واحد سیار مشهد در مسیر پیاده‌روی زائران امام رضا(ع) به فعالیت‌های فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان پرداخت.

مربیان سیار شهری و روستایی مشهد در کنار مرکز آفرینش‌های ادبی در مسیر زائران پیاده به مشهدالرضا(ع) فعالیت‌های فرهنگی ادبی اجرا کردند. کاردستی، کاغذ و تا، مسابقه، نوشتن دل‌نوشته، معرفی کتاب و خوشنویسی احادیث رضوی از جمله برنامه‌هایی بود که برگزار شد.

از زیبایی‌های این طرح این بود که والدین هم علاوه بر کودکان و نوجوانان مشتاق نوشتن دلنوشته‌های خود بودند. آن‌ها ضمن درست کردن پرنده‌های کاغذی، از حال‌وهوا و آرزوهای خود در مسیر پیاده‌روی به حرم‌مطهر نوشتند.

لازم به توضیح است که مرکز سیار شهری مشهد در کنار موکب آبشار عاطفه‌ها در مسیر جاده نیشابور به مشهد مستقر بود و فعالیت‌های فرهنگی متناسب با ایام را اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =