نشست هم اندیشی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان بوشهر با مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی نشستی صمیمی با مدیرعامل و اعضا هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از پروژه در حال احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عالیشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، ظهر امروز 1 آبان ماه 1398 رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی نشست صمیمی با مدیرعامل و اعضا هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در خصوص تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عالیشهر گفتگو و در ادامه از پروژه در حال ساخت بازدید کردند.

سمیه رسولی احداث کانون در شهر جدید عالیشهر را کار بسیار بزرگ و مهمی دانست و گفت: ما خرسند از آن هستیم که در کنار مجموعه کاربلدی قرار گرفته ایم که یکی از اهداف مهم خود را ارتقا سطح فرهنگ جامعه علی الخصوص کودکان و نوجوانان قرار داده است و اتمام این پروژه به اندازه کارهای فرهنگی ما ارزشمند و حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: هرجا که کانون بتواند نقش هرچند کوچک را در اتمام این پروژه و بهره برداری از آن ایفا نماید همراهی و همفکری خواهیم نمود و از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی  با اعلام این موضوع که شرکت عمران عالیشهر آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری با دستگاه های متولی پروژه های روبنایی را دارد، ادامه داد: علی الرغم تمامی محدودیت های موجود در تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه ها، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید احتمام ویژه ای نسبت به تسریع در تکمیل پروژه مذکور را دارند.

گفتنی است : در ادامه این دیدار سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در محل ساخت پروژه مرکز فرهنگی هنری شهر جدید عالیشهر از نزدیک در جریان چگونگی روند ساخت و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =