اخلاق محوری شاخصه‌ی مربیان کانون است

سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور در نشست با مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز گفت: اخلاق محوری، متانت و دوستی شاخصه‌های مربیان کانون است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، انسیه موسویان پیش از ظهر امروز دوشنبه 6 آبان ماه 1398 در نشست با مربیان ادبی و هنری مراکز کانون استان خوزستان که به‌صورت جداگانه در اهواز برگزار شد با بیان این مطلب تأکید کرد: تعامل، دوستی و همکاری باید در اولویت فعالیت‌های مربیان ادبی و هنری باشد.

وی افزود: کلیه امور در برنامه‌ریزی‌های کانون کشور در حوزه آفرینش‌های هنری و ادبی با هم‌فکری و هماهنگی با استان‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این نشست که در محل اداره کل کانون در اهواز برگزار شد گفت: محل‌های آسیب در بدنه کانون خوزستان کمبود نیروی ادبی متخصص است.

وی با تقدیر از تلاش‌های رابطان ادبی کانون در استان خوزستان افزود: دغدغه اصلی مربیان فرهنگی که رابط ادبی هستند فعالیت‌های فرهنگی است و فعالیت‌های ادبی برای این مربیان تلاشگر اولویت دوم است و بر همین اساس می‌بایست سهم برابر و متوازن در بحث نیروهای ادبی و فرهنگی رعایت شود.

کیانی با اشاره به این‌که ظرفیت‌ها در شعر کودک و نوجوان مراکز کانون استان پویاست تأکید کرد: می‌بایست به حوزه داستان نیز توجه ویژه شود و در راستای تقویت آن تلاش بیشتر صورت گیرد.

او مرکز آفرینش‌های ادبی را مرکز عرضه دانایی و منتشر کننده زیبایی دانست و گفت: باید از ظرفیت تمام پتانسیل‌های موجود در گسترش فعالیت‌ها بهره برد.

این مدیرکل فرهنگی یادآور شد: در تمامی مراکز کانون استان خوزستان فعالیت‌های ادبی را رویداد محور دنبال کردیم و در حال حاضر جریان‌های ادبی در قالب برگزاری انجمن‌های ادبی، شاهنامه‌خوانی و ... به شکلی فعال در حال انجام است.

انسیه موسویان سرپرست اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور در جمع مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز در اهواز گفت: مربیان هنری کانون سرمایه‌های ارزشمندی هستند که عمده فعالیت‌های کانون تحت تأثیر حضور هماهنگی و اقدام آن‌ها انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: نقش مربیان هنری در انتقال آموزه‌های فرهنگی و دینی به کودکان مهم و تأثیرگذار است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نشست مربیان هنری نیز گفت: کانون بنیان آن بر آفرینش گری است و بر همین اساس آموزش و توسعه نگری اولویت برنامه‌های کانون است.

کیانی یادآور شد: هر وقت از هنر صحبت می‌کنیم از جهانی سرشار از معنی حرف می‌زنیم که در واقع با هنرنمایی مربیان هنری کانون خوزستان در مراکز استان به‌وضوح قابل مشاهده است.

گفتنی است: انسیه موسویان سرپرست اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون کشور در سفر سه‌روزه خود به خوزستان، بعدازظهر روز سه‌شنبه ساعت 18 در شب‌شعر دستور زبان عشق، یادمان استاد قیصر امین پور حضور خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =