معرفی شخصیت مهربانان بزرگ در کانون ایلام

ویژه برنامه هایی با محوریت شخصیت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص)، حضرت امام رضا و امام حسن مجتبی (ع) در مراکز کانون ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام.آخرین ویژه برنامه های ماه صفر در مراکز فرهنگی هنری کانون ایلام بر محورمعرفی شخصیت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص)،امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) پرداختند .براساس این گزارش مناسبت های مهمی مانندرحلت پیامبر(ص ) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)  فرصتی به مراکز کانون ایلام داد تا دوباره شخصیت و کرامات این بزرگان را به کودکان ایلام معرفی کنند در این برنامه ها که با بخش هایی مانند نقاشی،پیامبر از دیدگاه کودکان ، معرفی شخصیت،روایت برگزیده شدن ،شعر خوانی،قصه های پیامبر،قصه های قرآنی و....همراه بودند مربیان کانون برای بچه ها با فعالیت های فرهنگی ادبی هنری از پیامبر «ص »و این دو امام عزیز گفتندودرپایان هر برنامه نیزکودکان تصور خودرا از پیامبر به تصویرکشیدند.

 درهمین راستا نشریه دیواریهایی نیز با موضوع شخصیت و زندگی این بزرگان در مراکز کانون ایلام توسط مربیان و بچه های عضو کانون تهیه شدند .

شخصیت پیامبر اکرم (ص) ودیگر بزرگان دینی همواره یکی از موضوعات مورد توجه مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان بوده که در برنامه های مختلف به آن پرداخته شده است.

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام برای بچه های عضو خود به صورت ثابت سیار وپستی فعالیت های فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =