کد خبر: 292620
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
آغاز دوره‌ی آموزش و توان‌مندسازی کارشناسان ادبی کانون

دوره‌ی آموزش و توان‌مندسازی کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور صبح روز ۱۱ آبان ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری تهران آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دوره‌ی آموزشی قرار است مباحثی از جمله: نوشتن خلاق شعر و داستان، انجمن‌های ادبی و مکاتبه‌ای، نقش ارتباط موثر در فعالیت‌های ادبی، آموزش داستان مدرن، زبان شعر امروز و...در قالب کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش در آیین آغاز این دوره‌ی آموزشی انسیه موسویان سرپرست اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون در سخنان کوتاهی گفت: با توجه به سیاست‌های جدید معاونت فرهنگی مبنی بر راه‌اندازی انجمن‌های مختلف، تقویت انجمن‌های ادبی یکی از موضوع‌های مهم این دوره است.

وی هم‌چنین با اشاره به ورود کانون به مباحث روان‌شناسی و حال خوش زندگی افزود: در این دوره تلاش داریم به موضوع‌های مرتبط با فعالیت‌های آفرینش‌های ادبی در این بخش نیز بپردازیم.

موسویان در ادامه با بیان این‌که همواره ارتباط سازنده حاصل تعامل و همکاری‌های خوب بوده است و عدم آن آسیب‌ها را به دنبال دارد خواستار همدلی و مشارکت بیشتر کارشناسان و مربیان در انجام فعالیت‌ها شد.

سرپرست اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون هم‌چنین خاطرنشان کرد: ادبیات فارسی سرشار از درس‌های اخلاق، حکمت و بزرگ‌منشی است و می‌تواند از ما انسان‌های خوبی بسازد.

وی در پایان استفاده از خرد جمعی در انجام برنامه‌ها و فعالیت‌ها و تعامل با مدیران‌کل استان‌ها را خواستار و یادآور شد: تمامی تصمیم‌گیرها، آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها و... در ستاد تهران نیز همواره با نظرخواهی از کارشناسان استان‌ها صورت می‌گیرد.

دوره‌ی آموزشی و توان‌مندسازی کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور از ۱۱ آبان ۱۳۹۸ در تهران آغاز شده و تا ۱۳ همین ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =