گسترش همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش

سرپرست کانون پرورش فکری استان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش زنجان بر گسترش همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، سرپرست کانون استان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش زنجان که با همراهی جمعی از همکاران کانون صورت گرفت بر گسترش همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد.

در ابتدای این نشست سرپرست کانون استان ضمن تشکر از همراهی‌های مسئولان، مدیران و معلمان محترم مدارس استان گفت: رسالت کانون، پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق هنر، فرهنگ و ادبیات بوده  و آموزش و پرورش نیز با توجه به مخاطبان فراوان خود در طول سال‌های گذشته همواره همراه کانون بوده است.

وی در خصوص برنامه های مشترک کانون و مدارس  گفت: اجرای این این برنامه‌ها فرصتی است تا دانش‌آموزان با شیوه‌ی متفاوتی از آموزش به صورت غیر مستقیم را تجربه کنند و افتخاراتی در مسابقات ملی و بین المللی برای استان به ارمغان داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان اعلام کردند با توجه به آشنایی قبلی با فعالیت‌های کانون، نسبت به تاثیرگذار بودن این برنامه‌ها اشراف داشته و از اجرای طرح‌های مشترک استقبال می‌کنند.

ابراهیم رفیعی همچنین قول مساعد دادند تا در فرصت‌های آتی من جمله هفته کتاب و کتابخوانی بازدیدی از مرکز فراگیر کانون داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =