پودمان آموزشی «کودک و نوجوان، رسانه و ارتباط‌جمعی» در اهواز

پودمان آموزشی «کودک و نوجوان، رسانه و ارتباط‌جمعی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به میزبانی اهواز در حال برگزار است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پودمان آموزشی سه‌روزه «کودک و نوجوان، رسانه و ارتباط‌جمعی» ویژه مربیان فرهنگی کانون خوزستان با تلاش واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز همچنان ادامه دارد.

این پودمان آموزشی از 12 آبان ماه در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز آغاز شد و در آن 26 نفر از مربیان فرهنگی مراکز کانون استان خوزستان شرکت دارند.

بهرام یارزاده دهکردی نویسنده، فعال حوزه‌ی روابط عمومی و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی فرهنگی مدرس پودمان آموزشی «کودک و نوجوان، رسانه و ارتباط‌جمعی» است که در این دوره 24 ساعته در دو بخش تئوری و عملی به بیان مفاهیم و روش‌های ارتباط‌جمعی و نحوه بهره‌گیری از رسانه‌ها و عوامل ارتباط‌جمعی در بهبود فعالیت‌های فرهنگی و تحقق اهداف کانون می‌پردازد.

شرکت‌کنندگان در این پودمان آموزشی در صورت قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =