توسعه و پیشرفت در هر سازمان بر دو رکن آموزش و پژوهش استوار است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هم‌زمان با برگزاری پودمان آموزشی «کودک و نوجوان، رسانه و ارتباط‌جمعی» در اهواز گفت: تحول، توسعه و پیشرفت در هر سازمان بر دو رکن مهم آموزش و پژوهش استوار است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی توجه به افزایش بهره‌وری در عملکرد شغلی و کمک به خلق و به اشتراک‌گذاری دانش سازمانی را از رویکردهای آموزشی کانون در سال جدید معرفی کرد و افزود: آموزش در کانون بر مهارت‌آموزی و ارتقا سواد پژوهشی کارکنان تأکید دارد.

وی که در جمع مربیان فرهنگی مراکز کانون استان خوزستان سخن می‌گفت یادآور شد: سیاست‌های آموزشی کانون در سال جاری مبتنی بر اصل مشارکت و بر اساس تغییرات محیطی، توجه به نیازهای نوظهور، بهینه‌سازی مهارت‌های علمی و عملی کارکنان و مبتنی بر یافته‌های پژوهشی تدارک دیده شده است و تلاش می‌کنیم در راستای تقویت و گسترش کمی و کیفی امر آموزش و پژوهش را در محیطی پویا و حرفه‌ای و مبتنی بر امر توسعه فرهنگی قدم برداریم.

گفتنی است پودمان آموزشی «کودک و نوجوان، رسانه و ارتباط‌جمعی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به میزبانی اهواز در حال برگزار است و تا 14 آبان ماه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =