کد خبر: 292693
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
بازدید 215
ممارست موجب پیشرفت در نوشتن می‌شود

اولین نشست از سلسله همایش‌های «نویسنده شو» با محوریت کتاب «یک صفحه‌ای» و با هدف ایجاد زمینه‌های تجربه حس خوب نویسندگی برای نوجوانان، و با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به ویژه نوجوانان در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس به عنوان اولین سخنران این همایش که در سالن غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در جمع نوجوانان و والدین آن‌ها به بیان برخی نکات برای نویسنده شدن اشاره کرد.

او با بیان قانون «ده برابر» در نویسندگی گفت: وئقتی تازه شروع به نویسندگی می‌کنید سعی کنید ده برابر نویسندگان دیگر بنویسید و از زیاد نوشتن پروا نداشته باشید. مطمئن باشید که تمرین و ممارست موجب پیشرفت شما خواهد شد. افتخاری گفت: نوشتن مهارتی است مانند دو در ورزش و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رسانه‌های دیجیتال، نویسندگی جایگاه متفاوتی پیدا کرده است.

مدیر کل کانون فارس به خدمات کانون طی پنجاه و چهار سال فعالیت این نهاد اشاره کرد. مدیر کل کانون فارس، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی را مهم‌ترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان عنوان کرد و گفت:کانون با داشتن مربیان متخصص و متعهد با اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور تلاش می‌کند تا شور و شوق مطالعه را در کودکان و نوجوانان زنده نگه‌دارد و این تنها بخشی از فعالیت‌های کانون است که در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی انجام می‌شود.

  افتخاری از ابتکار کتاب یک صفحه‌ای برای ترویج کتاب‌خوانی و حمایت‌های اداره کل ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =