بازدید مدیرکل بازرسی و امور حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور از غرفه کانون خراسان جنوبی

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان از غرفه کانون در نمایشگاه هفته نکوداشت پدافند غیر عامل بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، هم زمان با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل که در محل مجتمع فرهنگی حسینیه جماران در حال برگزاری است محمد علی قمی مدیرکل بازرسی و امور حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور به همراه  ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از غرفه کانون بازدید کردند.

خوش خبر در حاشیه این بازدید تاکید کرد: آگاهی بخشی ، گفتمان‌سازی و تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل باید با ادبیات قابل فهم برای کودکان ونوجوانان ارایه شود.

وی فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی را از محوری‌ترین نکات مورد توجه در این حوزه عنوان کرد و گفت: تحقق سیاست‌های کلی نظام نیازمند آگاه‌سازی است که اگر در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان بیان شود بدون شک شاهد تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث پدافند غیرعامل خواهیم بود.

در ادامه مسئولان از بخش‌های مختلف غرفه کانون شامل ایستگاه نقاشی و کاغذ و تا ، نمایشگاه پوستر صیانت از کودکان در فضای مجازی، معرفی کتاب بازدید کردند .

نمایشگاه استانی هفته نکوداشت پدافند غیر عامل از 10 لغایت 14/8/98 با حضور 32 دستگاه اجرایی در محل مجتمع شماره 2 حسینیه جماران بیرجند پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =