ویژه‌برنامه‌های روز ملی دانش ‌آموز در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع سالروز حماسه ملی 13 آبان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، امسال نیزویژه برنامه‌های گرامی‌داشت حماسه ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی و روز دانش‌آموز)،با شور و نشاط ویژه در کانون استان قزوین اجرا شد.

در مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد، با حضور 25 نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی، در قالب معرفی وقایع و ایام، کاردستی با موضوع لاله‌های انقلاب و دل‌نوشته های اعضا مربوط به روز دانش آموز انجام شد.

به همین مناسبت، مرکز فرهنگی هنری شماره یک آبیک میزبان 50 نفر از دانش آموزان مدرسه فرهنگ و ادب بود.آشنایی با روز دانش‌آموز در قالب معرفی کتاب، کارگاه ادبی، بلندخوانی کتاب «چگونه می توان بال شکسته ای را درمان کرد؟»، شعرخوانی، کارگاه کاردستی گل لاله و بحث آزاد از فعالیت‌های اجرا شده برای مهمانان مرکز بود.

مربی کتابخانه سیار روستایی شماره یک هم برای اعضای خود در روستای کورانه، فعالیت‌های مسابقه، معرفی وقایع و ایام و تمرین سرود روز دانش‌آموز را اجرا کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری آوج، مربیان مرکزبا حضور در یک مدرسه ، در ادامه معرفی وقایع و ایام و بحث آزاد درباره حماسه روز 13 آبان، در کنار آنها در راهپیمایی این روز شرکت کردند.کارگاه هنری با موضوع بزرگ‌داشت روز دانش‌آموز و شهدای نوجوان و مسابقه از فعالیت‌های دیگر این مرکز یود.

هم‌چنین در مرکز آوج به مناسبت روز نوجوان، معرفی شخصیت شهید فهمیده «شهید نوجوان دفاع مقدس» انجام شد.

مربی کتابخانه سیار شهری هم در کنار بیش از 100 دانش‌آموز عضو این مرکز، با اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام ، بلندخوانی کتاب، نقاشی همگانی و معرفی شعارهای انقلابی، سال‌روز این حماسه ملی را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، با همکاری مدرسه شهیدی و شهید شهریاری جشن بزرگ «غنچه‌های امید» را برای 800 دانش آموز برگزار کرد . در این برنامه که شامل اجرای سرود، دف نوازی، شعرخوانی، نمایش نماهنگ و اجرای آواز بود، مربیان کانون فعالیت‌های معرفی ایام و وقایع، شعرخوانی، مسابقه، اجرای قصه گویی و معرفی کانون را انجام دادند.

همچنین این مرکز شماره 3 میزبان 120 نفر از دانش آموزان مدرسه سنجیده بود . بازدید از بخش‌های مختلف مرکز، قصه گویی، مسابقه، سرود جمعی ومعرفی وقایع و ایام از فعالیت های این برنامه بود .

در ادامه مربیان مرکز شماره 3، برای 350 دانش آموز مدرسه شهید غنچه برنامه مناسبتی اجرا کردند. مسابقه ادبی ویژه سیزده آبان، معرفی وقایع و شعرخوانی، قصه گویی اعضا، شعرخوانی اعضا در پاسداشت مقام شهدای دانش آموز از فعالیت‌های این برنامه بود .

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، با همکاری مدرسه ابتدایی شکوفه‌ها ویژه برنامه‌ای را به این مناسبت اجرا کرد. شعرخوانی، معرفی شخصیت شهید حسین فهمیده، روخوانی کتاب، قصه گویی، معرفی ایام و وقایع، بازی خلاق با فعالیت خوشنویسی، نمایش فیلم، مسابقه و اهدای جایزه از فعالیت‌هایی بود که برای 35 دانش‌آموز این مدرسه اجرا شد.

مربیان مرکز محمدیه هم همراه اعضای خود در راهپیمایی روز 13 آبان این شهر شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =