از صاحبان طرح‌های برتر کتاب‌خوانی در کرمانشاه تجلیل می‌شود

مراسم تجلیل از برگزیدگان کتاب‌خوانی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با حضور نویسنده کتاب معروف «دختر شینا» در روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ و در مجتمع فرهنگی‌وهنری آفرینش در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، از سوی کانون استان کرمانشاه، صاحبان طرح‌های برتر کتاب‌خوانی در کرمانشاه تجلیل می‌شود.
 بر همین اساس، تعداد دویست نفر از اعضای دختر و یکصد نفر از اعضای پسر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سیصد جلد کتاب دوست‌داشتنی خود را به دوستانشان معرفی کردند.

این اعضا، معرفی خود را در قالب‌های مختلف: فیلم، کلیپ، پویانمایی، نشریه دیواری و کتاب‌سازی،... انجام دادند.

«بهناز ضرابی زاده»، نویسنده کتاب معروف «دختر شینا» نیز میهمان ویژه این مراسم فرهنگی است.

از صاحبان آثار برگزیده در هفته کتاب و کتاب خوانی در روز ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۸ و در ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت در مجتمع فرهنگی‌وهنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه قدردانی می‌شود.

  اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با برگزاری ویژه‌برنامه هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی، میزبان «بهناز ضرابی‌زاده»، نویسنده کتاب معروف «ختر شینا» نیز به عنوان میهمان ویژه خواهد بود.

بر همین اساس، مراسم تجلیل از برگزیدگان کتاب‌خوانی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ و در مجتمع فرهنگی‌وهنری آفرینش در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =