برگزاری گردهمایی مسﺋولان مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر

گردهمایی مسﺋولان مراکز فرهنگی هنری ثابت ، پستی ، سیارروستایی کانون استان بوشهر صبح امروز 14 آبان ماه 1398 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، صبح امروز 14 آبان ماه 1398 سرپرست و کارشناسان اداره کل کانون استان با مسﺋولان مراکز پیرامون مساﺋل و دغدغه های مشترک خود هم سو با اهداف کانون به گفتگو پرداختند

در این نشست از سوی سمیه رسولی سرپرست کانون استان بر کیفیت اجرای فعالیت ها و ویژه برنامه ها تاکید و جذب و پایدار سازی اعضاء به ویژه اعضا نوجوان از طریق برگزاری منظم انجمن های مختلف مورد تاکید قرار گرفت.

 این نشست هم اندیشی با هدف  نقد و بررسی و آسیب شناسی برنامه های شش ماهه اول و همچنین تبیین و تشریح برای برنامه ریزی صحیح‌ فعالیت ها و ویژه برنامه های ۶ ماهه دوم سال جاری برگزار شد.

گفتنی است: سرپرست کانون زبان  ، کارشناسان فرهنگی ، حراست ، هنری ، مالی ، اداری ، واحد نظارت بر اسباب بازی ، روابط عمومی ، فناوری اطلاعات ، طرح های عمرانی ، آموزش و پژوهش در ارتباط با پیش بینی برنامه های شاخص سال 1398 توضیحاتی را اراﺋه و به پرسش های مطرح شده از سوی مسﺋولان مراکز پاسخ دادند.

گردهمایی یک روزه مسئولان مراکز کانون استان به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در سالن کنفرانس مفتون بردخونی متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزارشد.

در پایان این مراسم از مسﺋولان مراکز از سوی سرپرست و کارشناسان اداره کل کانون بوشهر با تقدیم لوح و هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =