«زری زری کاکل زری» به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه یافت

پویانمایی «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان به چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رشد راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه آثار انیمیشن این رویداد علمی، آموزشی شامل ۱۷ انیمیشن خارجی از ۱۴ کشور جهان و ۱۵ انیمیشن ایرانی است.

پویانمایی «زری زری کاکل زری» که از تازه‌ترین تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است با تکنیک کات‌اوت رایانه‌ای و با مدت زمان ۶ دقیقه تولید شده و ترانه‌های آن را افسانه‌ی شعبان‌نژاد سروده است.

این انیمیشن همچنین با هدف تقویت ارتباط‌های کودکان با هم‌سالان‌شان با بهره‌گیری از بازی و شعرخوانی تولید شده و اصلی‌ترین تفاوت آن کودکانه بودن و استفاده از نمادهای ساده و قابل فهم برای بچه‌های پیش از دبستان است.

یادآوری می‌شود پویانمایی‌ «زری زری کاکل زری» پروانه زرین بهترین پویانمایی کوتاه سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در تهران از ۲۴ آبان تا ۱ آذر ١٣٩٨ و در استان‌ها از ۲ آذر تا ۱۸ اردیبهشت سال بعد از سوی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش به دبیری وحید گلستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =