نخستین نشست انجمن عکاسی در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد

نشست آموزشی و توجیهی انجمن عکاسی با حضور اعضا در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نخستین نشست انجمن عکاسی در مجتمع کانون زاهدان برگزار شد.

در این نشست، که با حضور تعدادی از اعضای انجمن عکاسی و مربیان علاقه‌مند برگزار شد، کارشناس هنری کانون استان آیین‌نامه‌ی انجمن را برای حاضران مرور و در ادامه تاریخ‌ای از عکاسی در جهان و ایران برای حاضران بیان کرد.

ارایه‌ی توضیحاتی در خصوص اصطلاحات عکاسی چون ترکیب‌بندی، کادربندی، پس‌زمینه، استودیو و پرتره همراه با نمایش آثاری از بزرگان عکاسی و عکس‌های آرشیوی اعضا، دیگر فعالیت‌هایی بود که توسط حوری داوودی در این نشست کارگاهی دو ساعته بیان شد.

گفتنی است در آغاز نشست، مسعود خاکسفیدی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان در جمع اعضا ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: برپایی انجمن‌های گوناگون در کانون تلاشی است برای بالابردن سطح توانایی‌های اعضا در جهت حضور توان‌مند آنان در جامعه.

وی در پایان خطاب به اعضا گفت: همه‌ی تلاش همکاران ما در کانون برای پرورش استعدادهای شماست و امیدواریم در این راه موفق شویم تا نقشی در آبادی کشور عزیزمان داشته باشیم.

قابل ذکر است انجمن عکاسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردی‌بهشت‌ماه سال جاری با حضور علی‌رضا کریمی‌صارمی، بنیانگذار آژانس عکس ایران، در زاهدان راه‌اندازی شد و مربیان علاقه‌مند در یک کارگاه سه روزه مقدمات این هنر را فراگرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =