کد خبر: 292755
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
بازدید 727
تریلی های سیار کانون به همدان رسیدند

دو تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان همدان ۲۴ تئاتر اجرا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان امروز شانزدهم آبان ماه ۱۳۹۸ دو تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همدان رسیدند. این تریلی‌ها در بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان‌های استان همدان ۲۴ نمایش را اجرا خواهند کرد.

در اولین روز جشنواره، تریلی سیار کانون به شهرک فرهنگیان شهرستان همدان رفت و در میدان معلم برای کودکان و نوجوانان به اجرای دو نمایش "خوزه" و "مترسک خودت باش" پرداخت.

گفتنی است این گروه در شهرستان های قروه، جوکار، صالح آباد، بهار، ازندریان، فامنین، رزن و حاشیه شهر همدان اجرا خواهند داشت و کودکان و نوجوانان و عموم مردم در مناطق کمتر برخوردار که امکان تماشای نمایش های جشنواره را ندارند به تماشای نمایش‌های این دو تریلی خواهند نشست.

شایان ذکر است کانون پرورش فکری در طول جشنواره در شهر همدان هر روز کارگاه های تخصصی آموزش بازیگری، تئاتر، کارگردانی و کاردستی را برای شرکت کنندگان داخلی و ۳ کارگاه آموزشی برای مهمانان خارجی شرکت کننده برگزار خواهد کرد. به این منظور یکی از بزرگ‌ترین کارگردان‌های کودک و نوجوان دنیا از کشور دانمارک به عنوان مدرس به این جشنواره دعوت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =