روایت یازده قصه در دومین روز از جشنواره قصه‌گویی منطقه ۳ کشور

در دومین روز از برگزاری بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در شیراز، ۱۱ قصه‌گو، قصه‌هایشان را روایت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در آخرین روز از برگزاری بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در شیراز، ۱۱ قصه‌گو از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر قصه می‌گویند.

در بخش زنان و مردان، بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور، قصه‌های «پیراهن بی‌بی نازنین»، «مهمان دیوانه»، «غولیانوس و کوزه‌ی دریا»، «هدیه شگفت‌انگیز»، «افسانه هفت برادر» و «گوشواره‌ی آسمان» از زبان محبوبه ظفری، زینب موسوی، سمیه یزدان‌بخش، زینب احمدی، نرجس شمس‌آبادی و صغری عالی‌پور به ترتیب از استان‌های کهگیلویه وبویر احمد، خوزستان، فارس، بوشهر، اصفهان و چهارمحال و بختیاری روایت می شود.

در این روز همچنین مریم کشتکار از فارس، ساجده محیسنی از خوزستان، مریم فتاح از بوشهر، اعظم امینی از کهگیلویه و بویراحمد و مریم جهانگیری از اصفهان، قصه‌های «ماهی رنگین‌کمان»، «خانه‌ای برای باد»، «دختر دهقان»، «جلسه در جاکفشی» و «عاروس هوشیار» را قصه می‌کنند.

بخش پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در شیراز، عصر روز یکشنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۸ به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در محل سالن همایش‌های هتل هما در شیراز  برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =