اجرای ویژه برنامه روز دانش آموز با حضور اعضاء کانون پرورش فکری در قهدریجان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قهدریجان گفت: اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قهدریجان با حضور در جوار قبور شهداء در ویژه برنامه روز دانش آموز به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان، الهام رضا زاده با بیان اینکه ۱۳ آبان یکی از روزهایی است که تاریخ جمهوری اسلامی آن را فراموش نخواهد کرد چرا که در آن روز دانش‌آموزان بیدار و هوشیاری که به وضع ناعادلانه جامعه اعتراض داشتند به میدان آمدند و نقش بسزایی در انقلاب اسلامی ایفا کردند اظهار داشت: این روز در ذهن همه ایرانیان باقی خواهد ماند؛ زیرا به دنیا نشان داد که مردم ایران زیر بار ظلم، ستم و ناعدالتی و دزدی از بیت‌المال نخواهند رفت و از کودک تا بزرگسال برای اهداف خود جان می‌دهند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا امسال نیز همچون سال های گذشته ویژه برنامه ای به مناسبت روز دانش آموز با حضور 1000 دانش آموز قهدریجانی و مسئولان در جوار قبور شهدای گمنام شهر قهدریجان برگزار شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: در این برنامه اعضاء کانون پرورش نیز سرود ای شهیدان را اجرا و سپس در راهپیمایی با شکوه این روز شرکت کردند و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که از آگاهی و بصیرت کافی برای مواجهه با دشمنان ایران اسلامی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =