کد خبر: 292796
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
برافراشتن پرچم و رونمایی از تمبر هفته ملی کودک در اهواز

پرچم ویژه هفته ملی کودک در آیین گشایش برنامه‌های این رویداد ملی در اهواز به اهتزار درآمد و از تمبر و طرح پوستر این هفته نیز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، اهواز امسال به عنوان میزبان آیین گشایش این برنامه انتخاب شده بود و صبح روز ۱۳ مهر ۱۳۹۸ با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان این برنامه به صورت رسمی آغاز شد.

پرچم «هفته ملی کودک» و تمبر و پوستر آن با توجه به شعار هفته «آینده را باید ساخت» طراحی شده است.  

«شعار آینده را باید ساخت» امسال نیز بار دیگر از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شد تا امید به آینده‌ای روشن برای کودکان ایران به عنوان نگاهی راهبردی همواره مورد توجه دست‌اندرکاران این حوزه قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش قرار است پرچم هفته ملی کودک هر سال به یک استان کشور منتقل و آیین گشایش این برنامه‌ها در آن استان برگزار شود.

امسال این رونمایی‌ها، همچنین رونمایی از سردیس شهید خردسال محمدطاها اقدامی شهید حادثه تروریستی سال ۱۳۹۷ اهواز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز، اداره کل پست استان خوزستان و با حضور جمعی از مسولان کشوری و استانی انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =