انتصاب اسماعیل عسگری به‌عنوان مدیرکل کانون خراسان شمالی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی اسماعیل عسگری را به عنوان مدیر کل کانون استان خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری، که پیشتر این کارشناس فرهنگی باسابقه کانون را به عنوان سرپرست کانون این استان منصوب کرده بود از روز ۱۳ آبان ۱۳۹۸ و با اشاره به سوابق ارزشمند کاری، حکم او را به مدیرکلی تغییر داد.

عسگری در کارنامه کاری خود سال‌ها به عنوان، مربی، مسئول‌مرکز و کارشناس فرهنگی کانون فعالیت و موفقیت‌های متعددی در حوزه‌های فرهنگی به‌ویژه قصه‌گویی(به‌عنوان برگزیده جشنواره‌های کانون و جشنواره رضوی) کسب کرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم با اشاره به این مساله که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است، تحقق این اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

فاضل نظری در این حکم همچنین اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیرکل جدید و همکاران استان خراسان شمالی و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های مرتبط، آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گامهای موثری برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =