بازدید استاندار از پروژه در حال ساخت مرکز شماره ۴ بیرجند

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به همراه هیاتی از مسئولان ارشد از روند احداث پروژه مرکز فرهنگی و هنری شماره ۴ بیرجند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به همراه هیاتی از مسئولین استانی از روند احداث مرکز فرهنگی و هنری شماره چهار در منطقه مهر شهر بیرجند  بازدید کرد.

معتمدیان در این بازدید با تاکید بر حفظ کیفیت در ساخت، تسریع در اجرای این پروژه فرهنگی در منطقه کم برخوردار شهر را خواستار شد و دستور داد اعتبار لازم جهت تسریع در اتمام پروژه های فرهنگی برای بهره برداری کودکان و نوجوانان پیش بینی شود.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این بازید که صبح ۱۸ آبان ۱۳۹۸ صورت گرفت، گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی و شرایط ویژه مسکونی محل احداث این مرکز را ارایه و خواستار رفع موانع و همچنین پیش بینی اعتبار خاص برای تکمیل این پروژه فرهنگی شد.

در این بازدید سید کمال الدین میر جعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مجید پور عیسی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی ناصری فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان، استاندار خراسان جنوبی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =