کد خبر: 292824
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
بازدید 316
کارگاه تئاتر فیزیکال در همدان در حال برگزاری است

علاقه‌مندان به حوزه تئاتر در کارگاه تئاتر فیزیکال (ارتباط ذهن و جسم) که در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در حال برگزاری است، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کارگاه آموزشی تئاتر فیزیکال در سه دوره ۳ ساعته و در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در سالن جلسات مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری همدان برگزار می شود.

مدرس این کارگاه پائلو آواتانو، کارگردان و مربی کارگاه‌های تئاتر است. او فارغ‌التحصیل هنر در مرکز تئاتر فیزیکی رادیک فیلیپ است و خالق ۵ آلبوم موسیقی است و بازیگر تلویزیون ملی ایتالیاست.

هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی تئاتر تمرکز بیشتر بر روی ارائه و اجرای یک شیوه و روش جدید برای لحن کمدی گونه است. هم‌چنین این کارگاه در نظر دارد به معرفی و آموزش لحن بیان به عنوان یک نوع زبان جدید بپردازد که می‌تواند در مواردی همچون تاثیر موسیقی، صداهای تقلیدی، گفت و گوی طنز و نامفهوم به کار گرفته شود.

کارآموزان در این کارگاه می‌آموزند که چگونه روش‌های خنداندن مخاطب و تماشاگران را به خوبی فرا گیرند و این حس بزرگ و قدرتمند را به درستی به مخاطب انتقال دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =