قصه‌گویی فعالیتی پربازده است

ناظر کشوری منطقه سه جشنواره قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این جشنواره در شیراز در سخنان کوتاهی با اشاره به تلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری ۲۲ دوره متوالی این رویداد برجسته فرهنگی گفت: قصه‌گویی فعالیتی پربازده است و برگزاری آن برای کانون به عنوان مرجع بین‌المللی این جشنواره از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، به گفته‌ سیده نسرین سجادیان، برگزاری جشنواره، یک رویداد فرایندی در طول سال است و نمود این تلاش‌ها در قالب جشنواره‌های قصه‌گویی به ظهور می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در پایان سخنان خود از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در فارس تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور عصر روز جمعه۱۷ آبان به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در شیراز آغاز شد و عصر روز نوزدهم آبان ماه به کار خو پایان داد.

 در نخستین روز برگزاری این جشنواره، ۱۹ قصه‌گو از از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر و اصفهان، قصه‌هایشان را روایت کردند. همچنین در روز پایانی جشنواره، ۱۱قصه‌گوی باقی‌مانده توانمندی‌های خود در عرصه‌ی قصه‌گویی نشان دادند.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور عصر روز جمعه۱۷ آبان به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در شیراز آغاز شد و عصر روز نوزدهم آبان ۱۳۹۸ در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل هما در شیراز به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =