بزرگداشت هفته وحدت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی به مناسبت هفته وحدت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان کردستان برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مسابقه نقاشی با موضوع وحدت ملی و دستان مهربان حضرت محمد(ص) و دست دوستی ، تواشیح خوانی، تهیه درخت به شکل گروهی، شعرخوانی شعرهای کتاب سلام گل محمدی در وصف حضرت محمد(ص) و معرفی ویژگیهای شخصیتی پیامبرگرامی اسلام برای اعضا از جمله برنامه های وحدت در مراکز کانون استان کردستان  می باشد که در این هفته برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: کارگاه ادبی با موضوع وصف پاکان و پیامبر مهربانی ها ، مسابقه حضوری از محمد بگو با هدف شناخت بیشتر از زندگانی حضرت محمد (ص)، نمایش فیلم اصحاب فیل و میهمان غار، نمایش عروسکی ماهی رنگین کمان با موضوع مهربانی و محبت، کارگاه کاردستی قاب و حاشیه و نام پاکان، جورچین کلمات از احادیث حضرت محمد (ص)، تهیه کارت تبریک گرامیداشت هفته وحدت، معرفی و روخوانی کتاب (خاندان پاک )، خوشنویسی نام محمد (ص) در کارگاه خوشنویسی و قاب سازی آن در کارگاه عکاسی و انیمیشن، بازی و سرگرمی با استفاده از کارت بازی اسماء ائمه و معصومین، قصه گویی قصه های قرآنی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در مراکز کانون استان کردستان می باشد که با حضور اعضا برگزار می گردد.

در ادامه گزارش آمده است، این برنامه ها در طول هفته وحدت و با هدف تقویت و افزایش همدلی میان کودکان و نوجوانان و آشنایی با ابعاد مختلف زندگانی و سیره ی رسول گرامی اسلام (ص)، امید آفرینی و ایجاد فضای نشاط و انس با پیامبر اسلام و ترویج فرهنگ محبت و دوستی با پیامبر مهربانی برگزار می گردد .

لازم به ذکر است، استان کردستان با 21 مرکز ثابت و 4 کتابخانه سیارروستایی به کودکان 7 تا 17 ساله خدمات فرهنگی،هنری و ادبی ارائه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =