نقش کانون در روند روبه‌رشد تئاتر کودک مثبت است

دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد که رضایتمندی هنرمندان و مخاطبان از این دوره جشنواره بالاست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجید قناد درباره وضعیت برگزاری این دوره از جشنواره گفت: با مردم و مخاطبان و همچنین داوران حاضر در جشنواره گفت‌وگوهایی حضوری در خصوص نظرهای‌شان درباره جشنواره بیست‌وششم داشتم که خوشبختانه بیشتر آن‌ها از جشنواره راضی بودند.

وی اظهار کرد: مخاطبان و هنرمندان حاضر در جشنواره اذعان داشتند که برنامه‌ریزی و سطح کیفی جشنواره بیست‌وششم نسبت به گذشته بهتر است. با نظرسنجی‌هایی که داشتم رضایت‌مندی هنرمندان و مخاطبان از جشنواره بیست‌وششم تئاتر کودک و نوجوان بالاست.

قناد با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی آثار شرکت‌کننده در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نسبت به دوره گذشته، سطح کیفی آثار داخلی و خارجی را از دیدگاه مخاطبان و هنرمندان قابل قبول دانست.

دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان درباره وضعیت بودجه این دوره از جشنواره نیز یادآور شد: بودجه ما از دوره گذشته کمتر است ولی با جذب یک حامی مالی خصوصی، برخی مشکلات مالی را مرتفع کردیم. سعی‌مان هم بر این است که کمک هزینه‌های گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره به‌موقع پرداخت شود.

وی همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بسیار مثبت ارزیابی و تأکید کرد: کانون در روند رو به رشد تئاتر کودک و نوجوان بسیار تأثیرگذار است؛ به‌ویژه با واحدهای نمایش سیاری که دارد امکان اجرای تئاتر برای کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف کشور را دارد.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که در شهر همدان در حال برگزاری است، روز سه‌شنبه ۲۱ آبان و با تجلیل از رضا بابک هنرمند با سابقه تئاتر به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =