نویسنده کشوری «سید جمال الدین اکرمی» به خراسان جنوبی می‌آید

کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی پنجشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در «نشست دو پنجره» میزبان جمال الدین اکرمی نویسنده برجسته‌ی حوزه کودک و نوجوان می شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، کودکان ونوجوانان عضو کارگاه‌های ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون در نشست دو پنجره با جمال الدین اکرمی به گفت‌وگو می نشینند.

مدیر کل کانون پرورش فکری اضافه کرد ، اعضا ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با این نویسنده و شاعر  کشوری  به نقد یکی از آثار او با عنوان «شاعری در باغ وحش» می پردازند.

 حمیدی در ادامه خاطر نشان کرد: نشست‌ دو پنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از جمله برنامه‌های مورد علاقه اعضای مراکز کانون است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شیوه‌های نقد ادبی و روبرو شدن آنان با شاعر یا نویسنده مورد علاقه‌شان برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری یاد آور شد: کارگاه آموزشی«تاثیر هنر های تجسمی بر ادبیات» ویژه مربیان ادبی و هنری نیز با حضور این نویسنده و پژوهشگر ارزشمند روز چهار شنبه ۲۲ آبان در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۳ بیرجند برگزار خواهد شد.

بازگشت پرفسور زالزالک، شب بخیر تُرنا، غریبه و دریا، با مقوا صورتک های نمایشی بسازیم، کمی با هم بخندیم، گوی و چوگان از جمله آثار این نویسنده ، تصویر گر و مترجم کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =