نمایش‌های کانون با کیفیت و امیدوارکننده است

احترام برومند آثار راه‌یافته کانون پرورش فکری به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان را با کیفیت و امیدوار کننده ارزیابی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داور بخش خردسال بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان این مطلب افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار خوبی تولید می‌کند و فعالیت آن در تولید نمایش‌های باکیفیت، امیدوارکننده است. 

برومند در گفت‌وگو با سایت رسمی جشنواره یادآور شد: جشنواره به اهالی تئاتر کودک و نوجوان در کشور، انگیزه تولید می‌دهد و به نوعی یک کارآفرینی وسیع ایجاد کرده است.

او با تأکید بر این‌که جشنواره در بخش زیربنایی باید مدیریت شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که شرایط بهتری در جشنواره ایجاد کرده و استانداردها به سطح بالاتری ارتقاء یابد.

برومند با اشاره به این‌که وضعیت تئاتر خردسال در کشور چندان راضی کننده نیست، یادآور شد: به نظر می‌رسد نمایش‌ها بیشتر برای اجرا در مهدهای کودک ساخته شده‌اند در حالی‌که وقتی قرار است به روی صحنه بروند باید بیشتر به آن پراخته شود.

این هنرمند پیش‌کسوت تئاتر و رادیو تأکید کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ثمراتی را برای فرهنگ ما دارد که از جمله می‌توان به معرفی چهره‌های جوان و علاقه‌مند اشاره کرد.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که در شهر همدان در حال برگزاری است، روز سه‌شنبه ۲۱ آبان و با تجلیل از رضا بابک هنرمند با سابقه تئاتر به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =