بازدید سخنگوی دولت از امداد فرهنگی کانون در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

سخنگوی دولت از اجرای برنامه‌های طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روستای زلزله‌زده «ورنکش» ترکمانچای بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی ربیعی سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده از تلاش‌های مربیان و مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای طرح امداد فرهنگی قدردانی کرد.

در این بازدید محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان ‌شرقی و جمعی از مسوولان کشوری و استانی نیز دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور را همراهی کردند.

هم‌چنین صادق شیدایی معاون فرهنگی کانون استان آذربایجان ‌شرقی گزارشی از اقدام‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح امداد فرهنگی و پیک امید ارایه کرد.

گفتنی‌ است طرح امداد امداد فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده در شهرستان میانه با مشارکت کانون استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در حال اجراست.

برپایی کارگاه‌های فرهنگی‌هنری و ادبی، برگزاری مسابقه و بازی‌های بومی و محلی، نقاشی، کتاب‌خوانی، قصه‌گویی و نمایش خلاق از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌هایی است که برای بچه‌های مناطق زلزله‌زده اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =