آغاز ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتاب خوانی مرکز تخصصی علوم بندرعباس

همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی ویژه برنامه های مرکز تخصصی علوم بندرعباس با شعار "حال خوش خواندن" در سالن مجتمع آفرینش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی ویژه برنامه‌های مرکز تخصصی علوم بندرعباس با شعار "حال خوش خواندن" در سالن مجتمع آفرینش برگزار شد.

در این برنامه که با حضور ۶۰ نوجوان برگزار شد کتاب "لحظه های سکسکه " اثر احمد اکبر پور به شرکت کنندگان معرفی شد و در پایان به آنان این کتاب اهدا شد. قرار است بزودی با همکاری مرکز فراگیر بندرعباس جلسه نقد و بررسی این کتاب برگزار گردد.

در ادامه های برنامه‌های این روز نمایشگاهی از کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دبستان دخترانه ماه بانو برگزار گردید در این نمایشگاه ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوعات دینی، داستانی، علمی، شعر و هنر و کاردستی در رده های سنی مختلف به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که به مدت ۲ روز برگزار می‌شود دانش آموزان دبستان‌های دخترانه ماه بانو و پسرانه ۱۳ آبان، سما، علم و شهید گرجی زاده ضمن خرید کتاب های کانون می‌توانند در فعالیت‌های جنبی نمایشگاه شرکت کنند.

برگزاری کارگاه قصه‌گویی، نمایش عروسکی، ساخت کاردستی و کارگاه بازی و سرگرمی از جمله فعالیت‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =