کد خبر: 292979
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
بازدید 253
دیدار چهره به چهره استاندار گلستان با قصه گویان منطقه ۵ کشوری

استاندار گلستان در شامگاه سه‌شنبه مورخ ۲۱ آبان‌ماه با جمعی از قصه‌گویان منطقه ۵ کشور در هتل جهانگردی گرگان دیدار کرده و از توجه آنان به ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی اظهار خرسندی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، هادی حق‌شناس استاندار گلستان در دیدار با قصه گویان بیست و دومین جشنواره بین المللی منطقه ۵ کشوری از حضور قصه‌گویان فرهیخته به عنوان سفیران فرهنگی استان‌های هم‌جوار در استان گلستان اظهار خرسندی نمود.

وی ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره به ویژه پیگیری‌های مجدانه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ایجاد این ظرفیت فرهنگی در گلستان، آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت‌کنندگان کرده و با تاکید بر اهمیت ترویج هنرمندانه فرهنگ به اقشار مختلف جامعه، فعالیت قصه گویی را امکانی برای آموزش مهارت‌های زندگی و ارزش‌های انسانی به نسل کودک و نوجوان دانست.

گفتنی است، آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۵ کشور عصر امروز مورخ ۲۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۷:۱۰ تا ۱۹ با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان واقع در شهرک ویلاشهر نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =