کد خبر: 292980
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
بازدید 672
تب و تاب هفته کتاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

با آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع در راستای ترویج کتاب‌خوانی،در کنار مخاطبین خود هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از تاریخ 23 آذر 1398، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به اجرای برنامه‌های متنوع در راستای گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی پرداخته‌اند.

مرکز فرهنگی هنری کانون آوج در استقبال از هفته کتاب در تاریخ 22 آبان 1398، نخستین برنامه طرح کانون مدرسه را با حضور 21 دانش‌آموز از مدرسه ابتدایی پسرانه بعثت اجرا کرد.

معرفی طرح کانون مدرسه، روخوانی حکایت کتاب، برگزاری کارگاه ادبی و کارگاه نقاشی از فعالیت‌های این برنامه بود.

هم‌چنین این مرکز درتاریخ 22 آبان، با حضور 30 دانش‌آموز از مدرسه ابتدایی دکتر علی شریعتی، فعالیت‌های طرح کانون مدرسه را با محوریت ایجاد انس با کتاب اجرا کرد.

بازی و کتاب خوانی کاردستی و فعالیت ادبی و تصویر سازی از قصه ، سخنرانی کارشناس جوانان سازمان هلال احمر درباره اهمیت کتاب‌خوانی، خاطره گویی و بازدید مهمانان کانون از نمایشگاه آثار هنری اعضا از فعالیت‌های این برنامه بود.

این مرکز هم چنین میزبان «منصور رحمانی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آوج بود که برای بازدید از نمایشگاه آثار هنری اعضا و گفت و گو درباره همکاری‌های بیشتر دو مجموعه،مهمان این مرکز شد.

در تاریخ 22 آبان ماه و در اولین روز هفته کتاب، مرکز فرهنگی هنری شماره 1 کانون آبیک شماره یک میزبان 30 نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدائی «امید فردا» شد.

قصه‌گویی، کارگاه هنری با موضوع «کتاب محبوب من»، معرفی کتاب و فیلم‌های کانون و نمایش فیلم از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد در تاریخ 22  آبان، به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتاب‌‍خوانی ، در راستای همکاری با همکاری با همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی، نقاشی خلاق و سفال، معرفی کتاب با گویش‌های محلی (با هدف آشنایی کودکان با هویت‌های قومی محلی و میراث فرهنگی ) را با حضور نزدیک به هزار نفر دانش‌آموز مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی و مسوولان شهر ضیاآباد انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه نیز بیست و هفتمین هفته کتاب و کتاب‌خوانی را با عضویت بیش از 250 کودک و دانش آموز و برگزاری کارگاه چاپ با برگ و اهدا کتاب آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =