بازدید کانون استان تهران از کتابخانه تحقیقاتی شورای کتاب کودک

هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی جمعی از کارکنان و مسئولان کانون استان تهران از کتابخانه تحقیقاتی شورای کتاب کودک و مراحل تولید فرهنگنامه کودکان و نوجوانان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرتضی نظری مدیرکل کانون تهران با همراهی جمعی از معاونان، کارشناسان و مسئولان کتابخانه‌های کانون در راستای توسعه ارتباطات فرهنگی با مجامع از شورای کتاب کودک و روند تولید فرهنگنامه کودکان و نوجوانان دیدار کردند.

بنابراین گزارش، در این دیدار نوش‌آفرین انصاری، دبیر شورای کتاب کودک به معرفی فعالیت جمعی از مؤلفین کتاب فرهنگنامه پرداخت و کتابخانه تحقیقاتی شورا و بخش کتابخانه مرجع فرهنگنامه را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

انصاری، با تأکید بر اهمیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح ملی اظهار امیدواری کرد: «خدمات کانون روزبه‌روز به‌صورت گسترده‌تر در اختیار نسل جوان قرار گیرد»

وی افزود:«شورای کتاب کودک امیدوار است این بازدید زمینه‌ای برای همکاری‌های هر چه بیشتر بین همکاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شورای کتاب کودک شود.»

مرتضی نظری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش این شورا در تألیف و انتشار فرهنگنامه‌ کودکان و نوجوانان ایرانی که به‌عنوان یکی از ضرورت‌های اساسی برای شناخت بیشتر مخاطبان با تاریخ و فرهنگ ایران است، این بازدید را طلیعه همکاری و ارتباط بیشتر و مؤثرتر کانون استان تهران  با شورای کتاب کودک دانست.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه بازدیدی، «پروین فخاری نیا» عضو هیئت‌مدیره فرهنگنامه و شورای کتاب کودک به معرفی فعالیت‌های فرهنگنامه کودکان و نوجوانان با تکیه‌بر کار داوطلبانه پرداخت.

گفتنی است این بازدید هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور مدیرکل، معاونان، کارشناسان و نمایندگانی از مسئولان مراکز کانون استان تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =