کد خبر: 293000
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
برگزاری دوره‌های آموزش ویژه‌ مربیان کانون

جلسه دوم دوره‌های آموزشی نمایش خلاق، نمایش عروسکی و موسیقی به صورت فرآیندی در کانون استان خراسان‌رضوی برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، محدثه فریدی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان در خصوص این دوره‌ها گفت: طبق برنامه‌های از پیش مشخص شده دوره دوم آموزش هنر برای مربیان کانون‌های استان برگزارشد این کارگاه‌ها با حضور مربیان استان طی دوروز در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ آبان ۱۳۹۸ در محل مرکز ۷ مشهد برگزار شد.

در نخستین روز مربیان با نحوه طراحی و ساخت عروسک‌های نمایشی با تدریس فرشته ابراهیمی از اساتید برجسته این رشته در استان آشنا شدند و درکارگاه به ساخت عروسک پرداختند.

در روز دوم نیز کارگاه نمایش خلاق با تدریس جواد رحیم زاده مدرس، کارگردان تئاتر شروع شد و مربیان با متدهای نوین نمایش خلاق ویژه کودکان و نوجوانان آشنا شدند و در ادامه جلیل شریعتمداری مدرس، آهنگساز و رهبر گروه‌کر استان در کارگاه موسیقی به آموزش بلز و فلوت همراه با سلفژ به مربیان پرداخت.

فریدی در خصوص ادامه این کارگاه‌ها گفت : ادامه این کارگاهها در آذر ماه برگزار خواهد شد و در خلال برگزاری دوره‌ها اساتید به همراه کارشناسان به مراکزکانون مراجعه و با شیوه فعالیت مربیان جهت بازخورد گرفتن از کارگاه‌های خود می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =