کتاب های حسی لمسی ویژه نابینایان توسط  مسئولان و مربیان  فرهنگی کانون پرورش فکری اصفهان ساخته می شود

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان کتاب های حسی لمسی ویژه نابینایان توسط مسئولان و مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری اصفهان ساخته می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، رقیه خاکزاد با اشاره به اینکه بخشی از جامعه را نیز نابینایان تشکیل می دهند و باید به نیازهای فرهنگی آنان نیز به صورت ویژه توجه کرد اظهار داشت: در همین راستا و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز فراگیر(مرکز شماره 1) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان کتاب های حسی لمسی ویژه نابینایان توسط  مسئولان و مربیان  فرهنگی کانون پرورش فکری اصفهان ساخته می شود.

وی ادامه داد: این کارگاه با حضور سرکار خانم زهرا فرمانی و با حضور 20 نفر از مسئولان و مربیان  فرهنگی کانون پرورش فکری علاقمند به ساخت کتاب های قابل استفاده برای نابینایان  برگزار می شود .

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: کتاب های آماده شده در این کارگاه روز جهانی معلولین همراه با جشن ویژه ای رونمایی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =