انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی انسیه موسویان سرپرست اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون را به عنوان مدیرکل این اداره منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم، صیانت و تعالی هنر و ادبیات را به‌عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی برشمرده است که علاوه بر این‌که یک ماموریت سازمانی بخشی در کانون است، یک وظیفه ملی و اجتماعی نیز به حساب می‌آید.

وی در همین حکم تاکید کرده است که تلاش برای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی در حوزه هنر و ادبیات به‌منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

رییس هیات مدیره کانون با اشاره به پیشنهاد معاون فرهنگی کانون و شایستگی‌ها و توانایی‌های انسیه موسویان اورا به این سمت منصوب و اظهار امیدواری کرده با همت مجدانه و تلاش عالمانه مدیرکل جدید و مجموعه ذیربط و از رهگذر برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌مند و با نگاه خاص به حوزه هنر و ادبیات نوجوان در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های موثری برداشته شود.

موسویان شاعر و منتقد حوزه شعر کودک و نوجوان و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و عضو سابق مرکز آفرینش‌های ادبی کانون و دفتر شعر جوان مشهد بوده است.

او که کار خود را در کانون از اوایل دهه ۷۰ به‌عنوان مربی ادبی آغاز کرد سال‌ها نیز به‌عنوان کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون در تهران مشغول به کار بود و از تیر ۱۳۹۸ به سرپرستی این اداره منصوب شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =