استقبال خانواده‌‎ها از جشنواره قصه‌گویی بی‌‎نظیر بود

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین اختتامیه بیست‎و دومین جشنواره بین‎المللی قصه‎گویی منطقه پنج کشور در گلستان اظهار کرد: استقبال خانواده‎ها از جشنواره قصه‎گویی بی‎نظیر بود و تاکنون شاهد چنین استقبالی نبودیم.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، افسون امینی در آیین اختتامیه بیست‎و دومین جشنواره بین‎المللی قصه‎گویی منطقه پنج کشور در گلستان اظهار کرد: نگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دانش‎آموزان، لیوانی خالی نیست که آن را با حجم آموزش ها پر کنیم. بچه ها لیوان پُری هستند که باید استعدادهای آن را کشف کرد.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور با بیان این مطلب که خانواده‎ها فرزندان را زیر بار کلاس‎های آموزشی و کنکور خرد نکنند، خاطرنشان کرد: والدین در کنار کانون پروش فکری قرار بگیرند و به فرزندان خود فرصت دهند تا با لذت بردن از ادبیات و هنر، نفس بکشند و به بلوغ فکری برسند.

امینی در ادامه بیان کرد: در این جشنواره اهمیت مخاطب‎شناسی در قصه‎گویی‎ها کمی کمرنگ بود و لازم است علاوه بر شیوه قصه‎گویی، در انتخاب قصه‎ها هم خلاقیت لحاظ شود.

ناظر قصه‌گویی منطقه ۵ کشور با بیان این‌که قصه‎گوها باید به سراغ خلاقیت در متن قصه‎ها حرکت کنند، تأکید کرد: در کنار ترویج قصه‎گویی باید به ادبیات قصه‎ها نیز توجه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =