جلسه انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار شد

کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: جلسه انجمن سرود کانون پرورش فکری با حضور معاون فرهنگی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در روز 23آبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهتاب خاموشیان اظهار داشت: جلسه انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در روز پنجشبه23 آبان ماه با حضور معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و 35 کارشناس، مربی، مسئول و مربیان فرهنگی هنری و جمعی از نوجوانان با هدف هم افزایی و تبادل تجربیات مراکز کانون پرورش فکری در اجرای فعالیت گروه های سرود برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور آهنگساز مطرح کشوری و استانی استاد حمید رضا معینی برگزار شد.

کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: در این جلسه ضمن توجه به نقطه نظرات اعضاء انجمن در خصوص آهنگ سازی و روش های تست صدا و صداگیری و همچنین چگونگی تمرین های گروه های مختلف مباحثی مطرح شد.

مهتاب خاموشیان در ادامه با بیان اینکه سرود جز فعالیت های پر طرفدار کانون پرورش فکری محسوب می شود گفت: قطعا فعالیت قوی و مستمر گروه های سرود در جذب و نگهداری اعضاء بسیار تاثیر دارد.

وی درادامه به برگزاری جشنواره سرود کشوری و مهرواره استانی اشاره کرد و گفت: اینگونه برنامه ها و جشنواره ها در رشد و ارتقاء گروه های سرود بسیار موثر و تاثیرگذار است و باتوجه به در پیش بودن جشنواره سرود کشوری و مهرواره استانی در این جلسه روش ها و راهکارهایی جهت اجرای شیوه نامه های این رویدادها و همچنین برگزاری هرچه بهتر این برنامه مباحثی نیز مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =