همکاری کانون استان قزوین با همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برگزاری کارگاه قصه و هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی با همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی وزارت آموزش و پرورش همکاری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 25 آبان 98،  کارگاه قصه و هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی با اجرای چندین برنامه کانونی در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد.

اجرای مجری نمایش، قصه گویی و سخنرانی تخصصی از برنامه‌های کانون در این مراسم بود که ویژه مدیران مراکز پیش دبستانی استان برگزار شد.

در بخش سخنرانی تخصصی «مهدی مردانی» شاعر،نویسنده و کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین، ضمن تعریف قصه وبیان تاثیر آن در تربیت کودکان، درباره نقش قصه‌گویی در انتقال مفاهیم مهم هویت و فرهنگ و نیز در پرداخت فضای ذهنی کودکان، با مهمانان این مراسم به گفت و گو نسشت.

وی هم‌چنین درباره انتخاب قصه، بررسی مفاهیم هویت ساز در قصه و چگونگی قصه گویی درست برای کودکان پیش دبستانی،همراه با مثال، موارد قابل توجهی را مطرح کرد.

دومین همایش ملی کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی،امسال با حضور وزیر آموزش و پرورش در قزوین برگزار می‌شود.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای این برنامه با معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین همکاری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =