کد خبر: 293209
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
افتتاح ششمین مرکز سیار روستایی استان

در ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، ششمین مرکز سیار روستایی استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، خودروی آریسون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از محل اعتبارات کشوری کانون خریداری و تجهیز شده است، روز 29 آبان در روستای سه گنبد فاروج، آغاز به کار نمود.

این کتابخانه سیار روستایی تعداد زیادی از روستاهای شیروان و فاروج را تحت پوشش فعالیت های کانون پرورش فکری قرار خواهد داد.

در  این آیین افتتاحیه که در مدرسه شهید نوروزیان برگزار گردید، فرماندار فاروج، بخشدار، دهیار، مسئولین آموزش و پرورش فاروج و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حضور داشتند، صادق تیتکانلو، فرماندار فاروج، ضمن قدردانی از انتخاب روستاهای فاروج جهت کتابرسانی و انجام فعالیت ها، به دانش آموزان توصیه کردند که کتابخوانی را جدی بگیرند و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند. وی در ادامه گفت : برای تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز فرهنگی هنری فاروج  نیز تمام تلاش خود را خواهند داشت.

اسماعیل عسکری مدیر کل کانون استان نیز ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، افتتاح این کتابخانه سیار را در این ایام، به فال نیک گرفته و آرزوی توفیق روزافزون برای دانش آموزان این منطقه داشتند. وی افزود: امیدوارم که شما دختران، دختران کتابخوان که نه کتابخور باشید. بعد از آیین افتتاحیه، مسئولان حاضر، بازدیدی از پروژه نیمه تمام مرکز فرهنگی هنری فاروج و بررسی این پروژه فرهنگی را داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =