کیفیت کارهای ارائه شده در جشنواره قصه‌گویی هر سال افزایش می‌یابد

داور نوجوان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور گفت: هر سال جشنواره نسبت به دوره‌های قبل کیفیت کارهای ارائه شده به مراتب بهتر می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، علی رنجبر داور نوجوان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور درباره این مرحله از جشنواره اظهار کرد: هر سال جشنواره نسبت به دوره‌های قبل کیفیت کارهای ارائه شده به مراتب بهتر می شود و این نشان از زحمات فراوان برگزارکنندگان این جشنواره دارد.

وی افزود: رساندن پیام با استفاده از قصه به سنین کودک و نوجوان بهترین راه است و علاوه بر آن ارتباط کم رنگ شده بین بزرگترها و کودکان نیز از این طریق تقویت می شود.

رنجبر ادامه داد:‌ در دو روز برگزاری جشنواره قصه‌های زیبایی را شاهد بودیم که خوشبختانه با استقبال کودکان همراه بود و هر کدام از این قصه ها پیام های خوبی برای بچه‌ها داشته است.

قصه بخشی از تاریخ انسان است

نفسیه سادات حسینی داور نوجوان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور نیز گفت: قصه به عنوان بخشی از تاریخ انسان، آموزشی برای ما دارد و باعث می شود تا مواردی را به ما یاد دهد که با یادگیری آن بهتر و قوی‌تر زندگی را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: هر چقدر هم این قصه‌ها غیرواقعی و خیالی باشد اما گاه نتیجه ای که می گیریم هزار برابر در زندگی واقعی تاثیرگذار است.

گفتنی است؛ زهرا بیژن یار نیز سومین داور بخش نوجوان بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =